Druga radionica InLearn centra organizirana je 03.03.2021. godine. Zbog trenutne epidemiološke situacije, radionica je realizirana online putem Zoom aplikacije.
Za kompanije koje trebaju podršku u obliku grantova potrebne su informacije i savjeti o načinu izrade projektnih prijedloga za apliciranje na otvorene pozive za grant sredstva. Na osnovu iskustava višegodišnjeg rada na projektnim prijedlozima i suradnji sa institucijama i organizacijama koje finansiraju takve proejkte, radionicu je održao direktor InLearn centra, Nermin Oruč.
U uvodnom dijelu, pojašnjeni su ključni faktori uspješnog projektnog prijedloga koji treba da kvalitetno odgovori na osnovne evaluacijske kriterije koji se postavljaju za takve prijedloge, posebno u EU, ali i u okviru trenutno otvorenih poziva u BiH i regionu za finansiranje trening centara.
Nakon toga, prisutnima je prezentovan instrument Canvas Tool koji poslodavcima može pomoći da uče i rade sa vlastitim modelom poslovanja, iz sveobuhvatne perspektive. Nakon upoznavanja sa ovim intrumentom, učesnicima je praktično prikazano kako popuniti i napraviti Canvas Tool prolazeći kroz svaki od njihovih elemenata. Ovaj alat može olakšati trening centrima koji namjeravaju aplicirati na otvorene pozive za grant sredstva kroz vizualizaciju i prikaz poslovnog plana.
Obzirom da je MarketMakers objavio poziv za dodjeljivanje mikroinvesticija za akademiju unutar kompanije koji je još uvijek otvoren, učesnicima radionice je na primjeru tog poziva detaljnije pojašnjeno šta bi konkretno trebao sadržavati prijedlog projekta za apliciranje na otvorene pozive za grant sredstva. Učesnici su pozvani da pripreme svoje projektne prijedloge i iskoriste priliku od strane Market Makersa. U nastavku radionice, kroz diskusiju i razmjenu ideja između učesnika, te konkretne savjete od strane InLearn tima, vjerujemo da su učesnici na radionici dobili potrebnu pomoć za uspješnu pripremu njihovih projektnih prijedloga.
Comments are closed.